måndag 29 september 2014

No news are good news

Kära vänner, att det på sistone inte har hörts speciellt mycket från mig varken här eller på andra sociala medier ska ni se som ett gott tecken. Jag har fullt upp ungefär hela tiden och trivs utomordentligt bra med min tillvaro just nu. Intensiva och utmanande dagar på praktiken varvas med socialt umgänge, mycket kyrkliga aktiviteter (kanske inte så konstigt med tanke på att jag bor i en katedral...) och en hel del sång och musik. Den senaste veckan har varit tuff, lärorik och rolig, men samtidigt enormt slitig. Jag har mycket att berätta och återkommer när jag hunnit vila upp mig lite och kommit ikapp mentalt.

1 kommentar:

  1. Tänkt att jag skulle posta mitt första inlägg här i bloggen, och vad passar inte bättre en dag som denna =)
    Vad skönt att höra att du lever, att du mår bra och har fullt upp. Vad roligt att du även får tid för sång och musik, det är ju verkligen något som ger energi till tusen. Saknar dig. Ewe

    SvaraRadera